Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 10:14   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte fra hus til leilighet?

Jeg har ingen erfaring med å nedskalere, men vi har bodd smått og sentralt i alle år. I sommer flyttet vi hakket mer usentralt og til litt større areal (men fremdeles «bare» 120 kvm på 4 personer). I den grad 15 min med t-bane til Oslo S kan kalles usentralt.

Vedlikehold gjøres av vaktmester og bakgård/hage vedlikeholdes av gartner. Parkering i oppvarmet kjeller, slik at skraping av bilruter og snømåking ikke trengs.

Jeg mener oppriktig at hverdagslogistikk har mye å si, og at man klarer seg utmerket på mindre plass. Man må bare bli litt flinkere til å prioritere hva man ønsker å ha i livet sitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat