Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-19, 17:21   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det virkelig så vanskelig å forstå forskjellen mellom sutring og kritikk?

Jeg synes det er viktig å høre forskjell på syting om irrelevante greier, og frustrasjonslufting. Nå er jeg (dessverre, haha) stort sett riktig person å syte til, da, men noen ganger er det vel så viktig for folk (og også meg) å lufte frustrasjon og få litt gehør på at "jaja, det der ER skikkelig kjipt, jeg skjønner godt at du er oppgitt". Selv om de i praksis "syter" til feil mottager.

Vi har til slikt bruk en dartskive på kontoret, hvor man har mulighet til å printe ut feks firmalogoer eller artistbilder og henge opp. Utrolig hvor treffsikker man kan bli av slikt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat