Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-19, 09:33   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenet er anført anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Signerer Pelen over her. Kvik er for høyt for meg på 167 cm, selv på det laveste, så derfor utgikk det her. Har Kvik på badet og selv fagmannen som monterte bannet og svertet Kvik Måtte ut for å hente flere deler også... Det var visst også vanlig.

Veldig fornøyd med Ikea. Får HTH på hytta, men der er alt ferdigmontert.

Ikea og kvik har samme høyde på benkeskapene nå så er kvik for høy så vil jeg tro Ikea er det også. Da vi kjøpte Ikea kjøkken sist var benkeskapene 70 cm, nå er de 80cm. Kvik har litt flere valg på overskap ser jeg, Ikea har 60 og 100 cm, mens kvik har 60,80 og 96.

Mannen pusser opp hele huset selv, fra reisverket, så jeg er usikker på om vi trenger noen til å montere det for oss eller ikke hvis vi velger kvik.

Hvor mye ekstra koster montering?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat