Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-20, 20:31   #10
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Langtidsskade og lagfølelse

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi er jo i samme båt og samme idrett, og min har vært og hengt i garderoben ved kamp, sittet på benken av og til, og sett det meste av kamper, både for junior og a-laget. Han fikk også medalje da a-laget vant serien, for han hadde rukket akkurat mange nok minutter på isen før han ble skadet, så det var hyggelig og fint.

Han driver opptrening i styrkerommet samtidig med at de andre er på isen på trening også. Og har nå fått lov til å ta på seg skøytene og prøve seg forsiktig. Det er stas!


Og: TUSEN takk for hjelpen tidligere, det var helt GULL!!!!!!


Og her lar vi fysio bestemme når det er lov med kamp, skøyter, is, hva har du. Han har en overivrig og ekstremt optimistisk pappa som helt fra starten har ment at "han kan sikkert spille kamp neste uke!!! " ( ), så det er VELDIG konfliktreduserende å bare heise skuldrene og si "det blir som fysio bestemmer"!


Så flott at han fikk medalje, og er ivrig på de kjedelige øvelsene.

Tror jeg skal prøve å adoptere din metode med la fysioen bestemme, som egentlig er det vi driver med allerede. Tenåringshjernen hører ikke alt, siden den er stengt for ombygging. Jeg sender han en melding før neste time for å forklare. Jeg liker han veldig godt, han er en god rådgiver på hva slags aktivitet han er klar for.

Det var lite jobb for meg å hjelpe dere, veldig glad for å høre at dere er kommet igang med rehabilitering.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat