Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-16, 09:54   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Fjellturtips] Besseggen

Takk for "reisebrev"!

Jeg har gått over Besseggen tidligere (og håper at jeg får gjort det igjen på lørdag). Men du har helt rett i at flere ikke er forberedt på den turen som venter. Det er en lang og relativt hard tur. Jeg husker at vi gikk forbi en barnefamilie i bakken opp fra Memurubu etter ca 45 minutters vandring. Da lurte ungene på om de ikke snart kunne snu og om det var langt igjen, hvorpå foreldrene svarte at "ja, nå har vi gått kjempelangt og vi er snart fremme". Jeg ble litt skremt, men det er jo mulig de driver en helt annen form for kommunikasjon enn det jeg gjør med mine unger.

Jeg er VELDIG spent på hvordan høydeskrekken slår ut. Jeg hadde en litt skummel opplevelse i Sveits i sommer, og har blitt usikker på om jeg faktisk kan gå over Eggen. Jeg har gjort det før og syntes det var helt uproblematisk da, men det var før høydeskrekken slo inn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat