Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-16, 11:13   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Fjellturtips] Besseggen

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Så spennende! Jeg har egentlig ikke hatt så lyst på de aller mest befolkede turene, men nå fikk jeg litt lyst til å gå Besseggen.

Det snakkes jo om at man går i kø på denne turen, men den følelsen hadde ikke vi i det hele tatt. Vi så jo andre turgåere stort sett hele tiden, men det var langt unna køgåing, selv på eggen. I helgene på godværsdager er det nok mye tettere med folk.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har gått Besseggen uten å være i fantastisk god form, men vi var 3 voksne personer. Vi brukte veldig mye mindre enn 10 timer selv om vi tok gode pauser underveis.

Jeg går sakte i oppoverbakkene, men trolig fortere enn gjennomsnittet på flatmark og nedover.

Vi gikk veldig rolig på flatmark og nedover. Det var stopp for å fange gresshopper, legge steiner på alle vardene (og de er det til tider mange av), se på blomster, spise sjokolade, drikke osv. osv. Mannen min hadde antakeligvis implodert av utålmodighet hvis han hadde vært med.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat