Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-19, 13:41   #114
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tidligere kunne vi gå til Ekebergsletta, men nå må jeg faktisk ta både t-bane og buss. Allikevel relativt lavterskel i min bok.

Tussa bor lenger unna, men jeg synes fremdeles det går inn i kategori lavterskel å dra på cup i eget land selv om det inkluderer overnatting. Men jeg er ganske bortskjemt med å reise langt i feriene mine (siden jeg er gift med en fyr som knapt har tilbragt en eneste feriedag hjemme i løpet av de 17 årene vi har kjent hverandre).

Det er nettopp det det handler om, hva man er vant til. For meg er ikke Osloferie lavterskel, det koster (for meg) mye penger.



Og selvsagt er det lavterskel å ta t-bane og buss, det er ikke relativt lavterskel, det er lavterskel.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat