Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 09:30   #231
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Rine, jeg kunne maks ha 45 timer pluss per mnd førmdet ble strøket, og jeg kan love deg at min kommunale lønn ikke var særlig mye mer fristende enn en lærerlønn. Ikke var jeg idealist heller, gitt.

Du og den Iphonen din.... Jeg synes uansett ikke det er relevant å sammenligne avspasering med tvungen avspasering. Jeg kan ikke skynde meg å bruke avspaseringene min, eller ta de når jeg har behov for en fridag, jeg må vente til bestemte tider på året. Du/dere skjønner vel at det er litt kjipt hvis man har ventet tre mnd på å avspasere og så er plutselig halvparten av dagene blitt til arbeidsdager.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat