Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-17, 14:17   #991
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det er eg ikkje einig i. Det skjer mykje i det siste klippet, der Sana lar Yousef nærme seg henne igjen.

Joda. Helt sikkert følelsesmessig. For Sana. Men lite i handling. Og jeg synes det har vært litt for mye av det, selv om jeg skjønner vi skal bli kjent med henne og flere sider av henne. Men nå har hun infoen om at hun skulle kastes av bussen, hun så Noora kysse Yousef, hun vet Sara prater dritt om Vilde m.fl... men det skjer ikke noe ut av det på en måte. Selv om jeg skjønner at vi skal få se hva dette gjør med henne. Men jeg synes det er rart å se Sana så passiv, når hun i 3 sesonger har blitt fremstilt som åpen, direkte og opptatt av ærlighet. Særlig når det gjelder andre. At hun bare godtar drittkasting, uten å si noe. Jeg skjønner usikkerheten når det kommer til Yousef og følelser. Men ikke når det gjelder Sara og de jentene.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv