Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-18, 09:33   #28
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Color Fantasy

Vi bruker Kiel-fergen som regel om sommeren, og kanskje en annen tur iblant. Jeg har stort sett positive erfaringer med båten. Jeg ble positivt overrasket over maten i a la carte-restauranten i fjor. Buffeten er grei nok, og bedre enn på DFDS-fergen, men absolutt beste valg når man har med utålmodige barn. Hvis dere skal reise på denne tiden på året, er det like greit å spise på den italienske restauranten. Prisene er gode, og det er lite kø.

Vi sliter ikke med å finne på noe på båten. Jeg dropper badelandet, og blir på lugaren mens mannen min tar med barna dit. Det koster litt, ja, men de synes det er verdt det. Det er ikke akkurat et basseng der, men et motstrømsbasseng som ikke er spesielt dyp. Pluss to sklier og boblebad. Jeg har aldri opplevd at badelandet har vært stengt.

Vi får også som regel plass på show, og den er høy kvalitet. Jeg hadde tenkt å droppe det sist, men minstemann på 6 år elsket det, og vi fikk veldig gode plasser langt fremme. Dette var uten at vi sto noe særlig i kø. Kino har jeg aldri vært på, men ja det koster. De mest aktuelle filmene pleier å gå samtidig som middagen.

De har en del aktiviteter ellers for barn. Skattejakt, detektivmysterie, showskole, disko.

Jeg pleier å kjøpe lunsj i Kiel som vi spiser om bord i båten på hjemturen. Vi er veldig glade i brezler (tjekke saltkringler). Jeg handler på togstasjonen om jeg har dårlig tid, men ellers pleier vi å handle på Sophienhof-senteret.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat