Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-18, 00:12   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkas, alternativ til Didrikson Thelma?

Jeg bare elskerelskerelsker min Kari Traa parkas som er sånn tre-i-ett som HH noen hakk over her. Bare at på denne så er innerjakke i dun. Altså en knelang dunkåpe som veier nesten ingenting var helt vidunderlig myk og deilig. Parkasen er varm, samtidig som den er vind og vanntett. Skikkelig griseværjakke, men smal og feminin i fasongen.

Dessverre er den også styggdyr. Men jeg kjøpte min på salg for tre år siden snart, og den er like fin. Min er grå:

https://karitraa.com/kt_no/voss-line...-17813#217=612

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat