Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-19, 12:14   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.464
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ikke veldig farlig - for all del.

Det er alle tenåringers privilegium, å i en periode se helt skrekkelig ut, enten det er med hår, klær eller sminke. Vi har alle vært der, og det er urettferdig hvis dagens ungdom ikke skal ha muligheten til å se tilbake på bilder fra tenårene og le seg ihjel når de blir eldre.

Nå tror jeg hun jenta di skal slite litt med å se skrekkelig ut da, så jeg anbefaler uansett å bare gi henne det produktet med det merket som står der, siden det sikkert er det som "gjelder" blant de jevnaldrende (siden hun har hørt om det), selv om andre merker kan være bedre (jeg har ikke peiling altså). I en lys farge er det vel grenser for hvor galt det kan gå. Sannsynligvis (hvis jeg kjenner typen rett) vil hun prøve seg fram på badet, før hun vasker alt av igjen, fordi hun synes hun ser for annerledes ut. Hun virker i alle fall ikke som typen som kommer til å gå til det ekstreme på sminkefronten. Og på ball er det bare gøy å ta helt av med sminke og stæsj.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat