Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-18, 10:07   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Mitt problem er at jeg trenger bukser med lavt liv (med høyt liv går de opp til under puppene) og 34 i lengde. Det er vanskelig å finne. Jeg vil også ha dem smale. Dette finner jeg på Vero Moda og Only (hva er egentlig forskjellen på de to butikkene?), men de holder ikke fasongen så veldig lenge, egentlig. Jeg ble overtalt til å kjøpe jeans på Bik Bok i forrige uke, og damen som hjalp meg påstod at lengden på buksene der «passet alle» og at selv om de var 31 tommer, så hadde hun aldri hørt at noen trengte lengre bukser enn det i deres butikk.. Buksa er myk og elastisk, men jeg irriterer meg mer over lengden enn jeg hadde trodd da jeg kjøpte den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat