Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-23, 10:00   #21
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvis du har brilleseddelen din så kan du også kjøpe progressive solbriller på nett, gjerne en god del billigere enn hos optikeren din. Kanskje ikke 100 % samme kvalitet på verken glass eller innfatning, men til solbriller burde det fungere greit?

Ja. Har du brilleseddelen kan du kjøpe "hvor som helst fra" (alle er like gode, i praksis sender de inn til de samme produsentene. Det er nok derfor de har startet med "gratis innfatning" etc ved kjøp av mer enn ett par briller og sånn brilleabbonement") Det er optikertjenesten du bør vurdere når du velger butikk. Selve brillene er "bare et produkt".

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har hørt mange klager og ikke klarer å bruke progressive så er litt skeptisk....

Jeg har progressiv garanti på mine - hvis jeg etter 6 mnd ikke greier å bruke de får jeg nye. (jeg har også vent meg på progressive briller ved å bruke "ungdomsprogressive" - for et ord! - i tre år) Jeg tror det er riktig at optikerene er dårligere i "billigkjedene"

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat