Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-23, 08:16   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke når man har progressive briller?

Jeg har vært hos tre optikere de siste 2 årene. Jeg har kjøpt briller på to av stedene, det tredje stedet stolte jeg ikke nok på for å kjøpe briller hos for der var resultatet på synstesten så pass annerledes enn på de andre stedene (ikke store avvik, men uansett). De brillene jeg bruker, ettersom det er de jeg ser best med er de fra Krogh. Der fikk jeg også best tillit til optikeren. Sidesynet i de progressive brillene er absolutt best og det progressive skiftet er akkurat der jeg trenger det osv osv. De andre, som er kule og annerledes bruker jeg mest når det er festligheter. De er bra og jeg hadde nok ikke tenkt på hvor ekstra bra de andre er om jeg ikke hadde hatt to par. Mulig tilfellighet, men jeg har lovet meg selv at hovedbrillene skal jeg unne meg fra Krogh, solbriller kan jeg kjøpe et annet sted. (I tillegg til at jeg får så god hjelp av "min mann" på Krogh Optikk Majorstuen når jeg skal velge innfatning. Han sier hva han syns, dvs om de passer meg og mitt ansikt og han ser detaljer som er riktig eller feil som jeg ikke selv ser). Det er sikkert bra fagfolk andre steder også, men dette er min lille hverdagsluksus og briller er noe jeg er veldig avhengig av.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat