Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-22, 09:58   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har sluttet med nyheter etc og sitter å laller lykkelig for meg selv... hjelp

Jeg tror man må velge, og at det også er greit å tenke på at det faktisk er kort tid vi har blitt bombardert av nyheter på den måten vi blir nå. Jeg tror ikke det er sunt.

Mens jeg var syk var nyhetsbrevet til Filter det eneste jeg orket å forholde meg til. En enkel epost hver morgen, ingen krigstyper og saklig språk. Nå er det nyhetsbrevet, Politisk kvarter på radio på vei til jobb og et kvarter på NRK.no før jeg begynner å jobbe. Og jeg trenger den grensen.

Så om du vil, tror jeg løsningen er å finne det formatet du orker å forholde deg til og samtidig jobbe for å legge vekk følelsen av at du burde vært oppdatert på ALT!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat