Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-17, 21:01   #94
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Veldig lang fra "alt på stell", her er både skap og boder man helst ikke bør åpne uten skredsøker. Men- jeg har servise (middagstallerkner) til 10 (hadde til 12, to ble knust på mannen 40-årsdag...) og dekker automatisk på med like fat og glass til alle hvis det står i skapet likevel. Sengetøyet matcher også, stort sett, det hender jo at jeg har rotet bort et putetrekk og må ta noe som ligner. Håndklær på badet matcher stort sett ikke. Vi har våre favorittbadehåndlær i ulike farger som vi bruker mest, og komfort trumfer matching. Kurver, bortsett fra skittentøyskurven som er av metall, har jeg ikke, verken på bad eller vaskerom.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat