Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-17, 11:32   #62
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart valp i hus - tusen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Ah, du mer at andre hunder vil hilse på din? Da synes jeg du gjør akkurat det rette med å fokusere på rolige og lydige hunder som "hilsepartner"

Ja, jeg venter på andres inititiv ( men sikkert med et håpefullt blikk!). Jeg har fått beskjed fra oppdretter om at det er viktig at han har kontakt med andre hunder. Vi har en i nær omgangskrets, men jeg er litt sånn permanent på jakt etter flere.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat