Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-18, 21:39   #100
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg kjørte også superspeed nå i sommer (Larvik - Hirtshals), hadde flyseter. Ene veien (en torsdag i juli) gikk det helt strålende, og det var rolig og behagelig der oppe. Andre veien (en lørdag i juli) var det veldig mye bråk og helt grusomt der oppe. Det er jo vanlig at sommerhusene i Danmark leies ut fra lørdag-lørdag, så det var kanskje derfor det var utrolig mange slitne og urolige småbarnsfamilier som herjet og bråket i flysetene. Båten var også helt smekkfull. Basert på min erfaring vil jeg derfor tippe at flyseter på superspeed på en lørdag i juli kan være veldig slitsomt (og at buffer da kanskje er bedre), mens flyseter resten av ukedagene kan være helt fint.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat