Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 12:21   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmere strøk i påska

Så du er inn på All inclusive-tanken? (som jeg fortsatt slår et slag for sånn for en uke that is)

En ting til du bør tenke på: Hvor lang tid det tar fra flyplassen til hotellet. 2 timer i buss etter 6 timer på fly er hardt tenker jeg.

Vi har reist med Startour og vært veldig fornøyd. Vi har reist med Apollo og vært misfornøyd pga mellomlanding i ålesund på vei hjem (og 1,5 times venting på flyplassen), vi har reist med tyrkiareiser og vært fornøyd OG vi har reist med Ving og vært fornøyd. Altså: Det går bra okke som.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat