Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-20, 09:54   #103
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er helt utrolig!

Jeg kjenner så mange som har stemt på ham. Mennesker jeg har sett på som oppegående, utdannet og lik meg. Det er skremmende!

Jeg traff på en i jobbsammenheng her forleden. Nordmann (men med familiebånd til USA) som jeg ut fra jobb ville antatt han var oppegående, men der jeg innser at utdannelse og god jobb ikke = oppegående. Han var Trump-patriot på sin hals og mente at når jeg ikke liker Trump så er det fordi jeg får all min informasjon fra venstrevridd media. Selv leste han kun document.no og Resett.

Jeg sa at jeg leser det Trump skriver på Twitter og hører talene hans, og at det er ham og det han selv sier og ikke medias tolkning av det, som former mitt syn på at mannen er ravende gal og farlig både fra USA og verden.

Så foreslo jeg at vi holdt oss til å snakke jobb og ikke politikk.

Jeg fatter ikke at det er mennesker, som er oppegående, som kan høre det han sier, lese det han skriver, og mene at det er fornuftig. Hallo, mannen kan jo ikke fullføre er resonnement! Han begynner mer en ting og inne han er ferdig å snakke så har han ikke sagt noe som helst om det han begynte å si.

Sarah Cooper har noen fantastiske parodier på ham, hvor det virkelig blir tydelig hvor idiotiske det han sier er.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv