Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 11:32   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

At utstyrs- og merkepresset er ganske omfattende i enkelte miljøer, og da kanskje særlig miljøer som preges av vestkantungdom, tror jeg vel at er et faktum. Når det er sagt er det jo intervjuet en type i artikkelen fra Vestby, og det er jo ikke i Oslo en gang, og på ingen måte et vestkantmiljø, så dette er selvsagt også personavhengig.

Og nei, jeg tror ikke dette gjelder alle på vestkanten, men jeg tror likevel det gjelder såpass mange at jeg er glad for at vi har valgt som vi har rundt bosted.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat