Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-17, 12:54   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?

Godt tips Charlie!

Jeg siktet for øvrig mest til Asterix-parken mtp alder, Disney er jo Disney. Gutta er forbløffende lunkne til den, faktisk. Jeg vet ikke om det er fordi den er i frankrike (Høvdingen er lunken til Frankrike) eller om det er fordi vi har vært i Disneyworld (Hiawata lurer nok på om Paris kan bli meh i forhold).

Høvdingen syns å legge turen mot Nederland hørtes fint ut. Han var der mye som barn, jeg har aldri vært der. Så ser ut som reiseruta kan bli Oslo-Københanv (enten med båt eller bil)-Hamburg-Nederland. Og via Berlin og fra Kiel på vei hjem.

Så da blir det no ALLE parkene i Nederland, om vi kjeder oss kanskje ta en tur innom Belgia også, jeg vil gjerne besøke Atomium!


Samtidig ser jo Futuroscope i Frankrike FANTASTISK ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat