Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-17, 22:40   #43
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.488
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg er også i gang. Fant meg også en skrivebok vi hadde liggende, men den var faktisk ganske fin og veldig passende til formålet (jeg liker at den har sånne prikker så det blir lett å lage ruter og annet). Ren flaks at vi hadde en sånn liggende - det er kjæresten min som har fått med seg hjem fra overskuddslageret på jobben. I tillegg til oversikt over resten av året, oktober + en side pr dag for denne uken har jeg laget meg middagsplan, liste over bøker/filmer jeg har sett, og en liste over bøker fra bokhyllene jeg vil lese, ønskelister til jul til hele familien. Jeg har også laget meg et skjema for noen vaner jeg vil bli flinkere til å opprettholde.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat