Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-18, 11:03   #27
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommer jeg aldri til å lære å løpe?

Jeg kontaktet en PT og har fått lagt opp et treningsprogram. Jeg er supermotivert, går i gang, passer på å ikke trene for mye og på å holde farten nede, men nesten med en gang går igjen noe galt. Denne gangen er det smerter i føttene. Smerter fra plantar fascit er jeg nesten kvitt, hofteleddsbøyere og hamstrings klager ikke så lenge jeg løper på forfot, men nå får jeg kjempevondt i føttene (særlig den venstre) etter selv korte løpeturer. Det gjør vondt i hele foten men mer på enkelte steder, det kjennes som jeg mister styrken pga. smerten (klarer ikke å bruke foten fordi det gjør for vondt). Det blir sittende i i flere dager, og nå ser det nesten ikke ut til å gi seg selv om jeg ikke løper - det tør jeg ikke pga. smertene. Kanskje jeg har fått tretthetsbrudd? Dette har jeg ikke greie på. Jeg vet ikke. Og jeg blir så lei. Jeg vil jo bare kunne løpe litt!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat