Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-18, 09:12   #16
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til fransk 2-åring med norsk preg?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Karius og Baktusfigurer. Og boken på fransk.

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Takk for svar. Typiske souvenierer er helt uaktuelt, det er så lite norskt som det kan bli. Jeg synes ikke en elgbamse made in Taiwan er norskt, jeg. De samme bamsene selges feks i tyske dyreparker der de har elg.

Egner-bok på fransk er en god ide, eventuelt sammen med figurer. Noen som vet hvor i Oslo sentrum slikt kan kjøpes enkelt? Sprell har vel ikke bøkene på fransk?

Jeg husker ikke om vi har fått tak i Karius og Baktusfigurer, jeg rotet litt, men det vi har fått, er Flåklypa Grand Prix film og figurer kjøpt i den lille lekebutikken i Bygdøy allee. Det ga vi med stor suksess til venner i Tyskland. Dog var barna eldre enn det er snakk om her. For Karius og Baktus finnes kopper og asjetter og sånt i alle fall.

Bøker og DVD på andre språk enn norsk, har jeg pleid å bestille på Amazon, men mye utsolgt/ut av produksjon ser jeg vha et kjapt søk, så du må nok lete litt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat