Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-20, 13:11   #70
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Ja, hva skal man si.

Tenkt at USA har en president som truer protestantene som faktisk ber om at politiet skal slutte å drepe folk de anholder.

Jeg følger Trump på twitter og det er virkelig ikke grenser for han lirer av seg.

Det han BURDE ha gjort nå, var å prøve å roe gemyttene, mane til samhold og si noen kloke ord slik at ham fremstår som bittelitt interessert i å være president for hele USA, og ikke både MAGA-folka. Men jeg har ikke overdrevet tro på at han skal gjøre det, gitt.

Og tenk at førstedamen har som hjertesak å stoppe nettmobbing? Hun som er gift med det gærneste og mektigste nettrollet av alle.



Dette går så innpå meg. jeg har en amerikansk kusine som jeg er veldig glad i, som de siste ukene har postet en masse skremmende greier på FB - om at Corona er en hoax, at Bill Gates har produsert viruset i et laboratorium, hun har manet til protest mot smitteverntiltakene og hun digger Trump og mener han er "good for America" Uansett hva han sier og gjør, synes hun han er en fin fyr. Og hun som ellers synes folk er uhøflige hvis de sier "shit", liksom. Det er bare så trist.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 01-06-20 kl 13:21.
Pøblis er ikke aktiv