Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-22, 20:42   #14
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må jeg ha bankkort? Holder det med kredittkort?

Altså - Norgesgruppen har jo Trumf Visa og godtar alle andre, Coop har sitt Coop Mastercard og godtar alle andre. Oda vet jeg ikke, men Rema godtar i alle fall alle kredittkort. Hvor bor du, Millen? (det vil du kanskje ikke oute. )

Jeg bruker kredittkort overalt jeg, og det fungerer ypperlig også i taxi, på restauranter, i kiosker osv, det eneste er frisøren min, politiet og et lite usikkerhetsmoment mht fastlegen siden jeg ikke har prøvd der. Abonnementer og kollektivtransport og alt går fint med kredittkort.

Jeg har ulike kredittkort til ulikt bruk, alt for å spare/samle poeng og bruker også Apple Pay med noen av dem og det går knirkefritt.

Samtidig har jeg tre (!?!) ordinære bankkort som koster nær 300 hver, så jeg er også veldig i tenkeboksen om jeg skal avslutte dem eller ikke. Kanskje greit å beholde ett???

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat