Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 14:14   #18
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Mitt mål for 2012 er delvis å lese fleire klassikarar og delvis å lese fleire bøker av forfattarar frå "resten av verda". Eg har nemlig ein tendens til å stort sett lese norsk, svensk, britisk og amerikansk samtidslitteratur. I tillegg har eg eit par prosjekt gåande, eg forsøker sakte men sikkert å lese meg gjennom lista over nobelprisvinnarar og 1001-bøker-lista (http://boklesebloggen.blogspot.com/p/1001-bker.html) Ikkje fordi det er eit mål i seg sjølv, men fordi eg synest lister er morsomme.

Første bok ut i år er Anne og Green Gables. Eg er tilbake i barndommen med heile meg.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat