Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-13, 11:31   #44
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prosjekt vaktel

Av alle idiotiske ting, så finner eg ikkje igjen web kameraet. Hadde tenkt å sette det opp i dag. Men uten kamera så blir det litt vanskeleg.
Uannsett. Me er på dag 15 og eg har tatt vekk delane som vender på egga. Og lagt inn avispapir, i håp om at dei ikkje skal dette gjennom rillene under, og at egga skal ligge litt meir i ro under sjølve klekkinga.
Rugetida på vaktelegg er frå 16-18 dagar, men det hender og at det tar bort i mot 21 dagar før dei klekker Så frå i morgon av kan ting skje. Viss det skjer noko.
Me venter i alle fall i spenning her i huset og så håpar eg at web kameraet dukker opp igjen i løpet av dagen.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat