Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-17, 23:01   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type komplimenter blir du glad for/betyr noe for deg?

Komplimenter som går på utseendet har av en eller annen grunn alltid bare gjort meg småirritert. Jeg vet det er godt ment, og jeg takker pent, men liker det ikke. Til og med da jeg strevde for å gå ned i vekt likte jeg ikke at folk kommenterte at jeg hadde blitt slankere, jeg ville helst ikke at noen skulle legge merke til det. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det er vel noe med å vite at andre har vurdert utseendet mitt og kroppen min som gjør meg utrolig ukomfortabel, enten det er positivt eller negativt. Det er ikke fordi jeg har dårlig selvbilde heller, eller anstrengt forhold til mitt eget utseende, for det har jeg ikke. Men jeg har alltid vært slik. Da jeg var barn hatet jeg oppmerksomhet, og ønsket ikke at noen skulle se på meg.

Komplimenter for klær jeg har på meg blir noe annet. Det går på at folk anerkjenner min smak som god, og det gjør meg glad. Jeg blir aller mest glad for komplimenter som går på egenskaper. Særlig det som går på barna, og jobben jeg gjør med dem, for resultater på jobb, og for personlige egenskaper og ferdigheter generelt. Det får jeg visst ikke nok av, og det styrker selvfølelsen min.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-05-17 kl 23:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat