Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-17, 12:51   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har en fin strikkeoppskrift i tynt garn?

Nå har jeg endelig fått registrert meg på Ravelry. Er litt redd for engelske oppskrifter, men så lenge det ikke er så avansert så burde det vel gå greit. Der fant jeg en som heter Pink memories av Isabell Kraemer, som blir riktig strikkefasthet med dobbelt garn. Og det kan se ut som jeg har nok til det, ut fra løpemeter oppgitt på oppskriften og på garnet. (Jeg har 16 nøster/800 g).

Likte fasongen på denne. Men får kikke litt mer før jeg bestemmer meg. Liker veldig godt enkle gensere og jakker, men med det lille ekstra i fasong og detaljer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat