Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-18, 14:02   #612
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi handlet det meste av mat i går kveld. Det som gjenstår er melk, brus og vin. Det tar vi lørdag eller søndag. Ungene har bakt cookies, så nå sier jeg meg ferdig med baking - vi har bakt de sortene ungene liker best (pepperkaker som allerede er oppspist, kolakjeks, julesnickers og cookies), og i år er det mer enn nok.

Gaver ble sendt med posten i formiddag. To dager for seint rett og slett fordi jeg har glemt det - gavene har vært klare i flere uker.

I dag hadde jeg intensjoner om å vaske litt oppe i andreetasjen, men formen er fortsatt elendig, så etter tur med hunden + tur til Post i butikk, har jeg ligget på sofaen. Men det er i grunnen bare jeg som bryr meg om det er rent i huset, så det får bare være. Får sette mann og unger i sving på lørdag, tenker jeg.

Min største bekymring i dag, er at vi ikke har fått tak i pepperkakehusbyggesett. Med min labre form er det helt uaktuelt å lage selv, men de har vært utsolgt på de butikkene vi har besøkt. Skal sjekke Meny i ettermiddag, ellers blir det muligens ikke noe hus her i år.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat