Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-18, 22:06   #615
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg har bakt smultringer og laget kransekakedeig i kveld, og så har jeg kjøpt (ferdigkvernet) lever og spekk til leverpostei, og en juleskinke som visst må kokes, så nå må jeg google hvor lenge sånt skal skje.

Og så har jeg begynt å notere opp og regne ut hva slags tilbehør og hvor mye vi skal ha av hvert til tre julemiddager (og én julelunsj) med ni mennesker. Er ikke vant til å skulle lage mat til så mange! (Det meste av øl, akevitt, gløgg og vin som trengs er i huset, vi mangler bare vin til andebrystene.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat