Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-19, 08:50   #58
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du flest venner igjen fra ungdomsskolen eller vgs?

Jeg har ingen nære venner fra ungdomsskolen. Jeg har en som jeg holder overfladisk kontakt med. Jeg har noen gode, men ikke nære venninner fra videregående.

Det meste av min omgangskrets er fra studier og videre. Og noen barndomsvenner, som jeg har fått kontakt med igjen som voksen.


Storesøster (18) går på en videregående som dekker et veldig stort geografisk område. Hun har absolutt venner der, men er ikke mye med dem på fritiden. Hun har en liten gjeng igjen fra barneskole/ungdomsskole og masse venner gjennom fritidsaktiviteter/organisasjonsliv.


Lillesøster (16) går på en videregående som dekker et mindre geografisk område og har absolutt fått venner som hun også delvis er med på fritiden. Hennes nærmeste venner henger igjen fra barneskolen og fra fritidsaktivitet.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat