Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-18, 22:48   #158
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.484
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Eksemplet fra hotell-frokosten er mer som "det er 5 twist-biter i skåla, og en full og nyåpnet twistpose ved siden av som noen sitter klare til å fylle skåla med".

Eller "kollegaen har stukket på rema for å kjøpe en pose til, og er tilbake om ca 5-10 min". Jeg tar en, overlater resten til andre, også tar jeg flere når kollegaen kommer tilbake med ny pose.

Men i egg-tilfellet ville vel jeg, godtroende som jeg er, tenkt at han sikkert skulle hente egg for de andre på bordet sitt, evt til de tre ungene sine, og hadde ikke reagert veldig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat