Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-13, 08:29   #2
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Får jeg rett og slett æren av å starte en ny tråd? Du store. :-)

Denne fant jeg idag, hos 2 av mine venner som har en annen religion enn den som er vanligst i Norge.


"En mann våknet en morgen og spiste frokost med sin kone..
Deretter kledde han på seg og gikk til rommet der hjemmekontoret hans var for å hente bilnøklen.. Han så seg rundt og det var støv nesten overalt.. på bordet og på tv hans var det veldig mye støv.. Han gikk ut av rommet uten å hente nøklene.. og sa til konen sin: kjære kan du hente nøklene mine fra kontoret..
Når hun gikk inn på kontoret så, så hun at han hadde skrevet på bordet i støvet« jeg elsker deg» og når hun snudde seg for å gå ut av rommet igjen så hadde mannen hennes skrevet på den støvete tv-en også « Jeg elsker deg min sjelevenn»
Hun ga han nøklen og smilte, hun skjønte at han ville fortelle henne at det huset var for støvete.. men på en bra måte!"

Det er ca det teiteste jeg har sett tror jeg. Hjelpe og trøste.

Herregud.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat