Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-14, 22:02   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har vært i Porto her?

Vi var der fire netter i fjor sommer. Sjarmerende by, men ogsaa skremmende forfallen hvis man kommer bittelitt inn i bakgatene (og det gjör man kjapt). Av sightseeing faar dere sikkert med dere det viktiste med det opplegget. Jeg vil anbefale en ting paa det sterkeste og det er en middag paa Rui Paula's restaurant DOP. Det var virkelig fantastisk, en av mine beste matopplevelser ever. Vi dro dit to kvelder paa rad, saa bra var det. Blaas i gruppemiddager som er planlagt og gaa hit en kveld. Vi shoppet ikke paa denne turen, saa det kan jeg ikke si noe om. God tur. Og husk aa drikke hvit portvin.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat