Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 22:10   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 19 mnd og drikke, hva er normalt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Gir nesten ikke melk i det hele tatt, derimot spiser han en del ost og grønnsaker mtp kalsium. Og stundom cheerios med melk til frokost. Han ammes enda, men bare en slurk her og der , så det synger nok på siste verset.

Jeg spurte ikke fordi jeg tenkte på kalsiumen altså, bare fordi jeg tror jeg må kutte litt ned på melka. Jeg ammer ikke i det hele tatt, men hun vil tydeligvis ha ganske mye melk likevel. Det er vanskelig å kutte ned uten å ta fra henne en viktig kose-roe-ned-faktor. Vi har vært flinke til å lage gode rutiner rundt melkeflaska.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat