Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-17, 22:44   #409
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Kjære deg Nextlife, denne posten skulle vel vært i gladtråden? :dukker:

Jeg irriteres over at jeg Må ta det så himla rolig bare på grunn av litt feber og halsvondt. Det har vart i fem dager alt.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg drømmer om lyse sommernetter og midnattsol

(Men jeg vet ikke hvordan jeg hadde likt å ha det fast.)

Hehe, ja det er sikker sjarmerende for mange, spesielt de som bare opplever det noen få dager.
Jeg synes det er så sliiihiiitsomt. For det første skjer det noe med hodet mitt når sola skinner, jeg kommer aldri i trøttmodus liksom, og for det andre, når jeg tvinger meg til å prøve så vær sikker på at det er et lite glimt av sol, til tross for såkalt lystette gardiner.
Jeg synes de mørke, varme sommerkvelder, gjerne sittende ute med stearinlys som finnes sørover høres så eksotisk ut.
Jeg har helsikes strålende sol midt på natta.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv