Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 15:24   #70
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Jeg fikk aldri noe. Mamma hadde ikke noe å gi. Pappa har aldri delt noe særlig selv om han har mye. Men jeg levde godt i studietiden. Jeg bodde sammen med mannen fra den sommeren mellom videregående og høyskolen. Vi hadde leilighet og bil og nok penger til det vi trengte men ikke mye. Han jobbet som fagarbeider på den tiden, jeg hadde studielån.
Jobbet alt untatt ukene mannen hadde ferie den første sommeren. Sommeren etterpå kom storebror. Sommeren mellom første og andre året kjøpte vi rekkehus i lag. Fikk huslån selv med bare studielån den gang (2006).

Jeg har vært kjempe heldig og vi har klart oss kjempegodt. Vi har nå mye egenkapital i bolig. Er mange på samme alder som meg (30) som sliter med å komme inn på boligmarkedet. Vi kunne ikke gjort det samme nå som for 10år siden.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat