Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-17, 23:25   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gelé midt i kaka?

Jeg tror også at gelelaget fort blir helt skvist bort dersom du har det mellom to gulrotkakelag.

Hm. Jeg tror jeg hadde delt gulrotkaken i tre lag. Det ene laget hadde jeg laget til en ring som kan ligge ytterst og så ha en gelerunding i midten. Det er en vanlig teknikk når man skal ha høye kaker med myk krem i mellom lagene. Den ytterste ringen trenger sikkert ikke å være så bred. Du kan også skjære ut en liten runding midt i geleen og legge kakerundig der også, da får du støttet det godt opp.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat