Tråd: Takk for meg
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-12, 12:15   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes også det er trist at folk forsvinner, særlig folk som har vært med på å sette sitt preg på forumet.

Men jeg skrev også i en tråd at jeg velger å fokuere på forumet, sånn som jeg vil/ønsker/prøver å forholde meg til det. Og samtidig heller være med på å skape et forum jeg ønsker da, istedet for å forske i alt «som har skjedd». Og jeg vet litt om det som har skjedd også, og det er ikke sånn at jeg nødvendigvis synes alt er strålende og sånn. Men jeg velger å fokusere på at dette er et internettforum, og så får jeg dra nytte av det på en måte som passer meg.

Hm. Dette ble rotete.

Men jeg tror ikke løsningen er å reagere med å resignere om folk forsvinner. Da forsvinner forumet også, og jeg ser ikke helt poenget med akkurat det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv