Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-19, 08:43   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Jeg var ganske hverdagsaktiv før. Det hadde mye å si for hva jeg kunne spise. Jeg vet at trening er gram og kosthold er kilo, men overgangen fra hverdagsaktiv til sofasliter gjorde at kiloene kom på. Jeg måtte redusere matinntaket kraftig for å ikke fortsette å legge på meg.

Jeg begynte å telle kalorier og har innsett at det må jeg faktisk gjøre resten av livet hvis jeg skal holde vekten nede. Nå teller jeg ikke til hvert måltid og veier ikke maten, men vet sånn ca hva jeg bør spise av ulike retter. Det blir en vane etterhvert.


Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.


Har du vurdert et karboredusert kosthold? Det er lettere å bli mett og være mett lengre på fett og proteiner. Jeg blir mettere av pålegget til knekkebrødene enn om jeg spiser dem med knekkebrød under. Eller brødskive. Kan fint spise 10 skiver og havregryn etterpå.

Mens jeg aldri blir mett på kun pålegg. Noen kan rett og slett ikke fungere uten karbohydrater. Jeg er enig i at det kan være lurt å redusere inntaket, men lavkarbo/karbofritt er ikke for alle

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat