Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-18, 23:21   #12
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny skolesekk til guttene

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her bruker ungene chromebook på skolen, men de har dem aldri med hjem. Når jeg går på jobb om morgenen, og ser elever i tredjeklassealder på vei til skolen, hvordan de herjer, løper, tumler, ramler, sklir og slenger rundt med sekkene sine tenker jeg at det ville vært dristig å putte dyr elektronikk oppi der.

Det er chromebook som blir utdelt her også. Min femteklassing (straks sjetteklassing) tok med sin hjem hver dag. Det er hjemme den må lades og en del lekser må også gjøres på den. Det er (eller var ikke) lademuligheter på skolen.

Om 1. til 4. klasse også skal følge de samme kommunale avtalene gjenstår å se. Taien og jeg bor i samme kommune, så forhåpentligvis gjør skolene likt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat