Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-18, 00:45   #90
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Jeg er ikke plaget av tungsinn og mørke tanker om høsten, men jeg synes gråe regndager er veldig...grå. Og disse grå dagene er det mange av her på Vestlandet. Jeg blir trøtt og slapp og daff. Og litt sur. Ulltøy, te og stearinlys hjelper ikke så mye, for meg er det viktig med frisk luft. Å komme seg ut uansett vær hjelper mye på energinivået.

Vinter og snø er supert, i alle fall på fjellet. Vi står på ski hver helg, og det er gull for meg i mørketiden. Frisk luft, dagslys og litt bevegelse i helgene hjelper meg gjennom mørke vinterhverdager.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat