Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 20:48   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Trenger tips om vegglysestake m/telys

Jeg har sett for meg en med 2 hjerter innihverandre med 9 telys på kantene som står i lite glass til å ha på den nye muren. Nå er Dagsmarked utsolgt. Hvis det funker å linke til brosjyren hvor den sto så dere skjønner hva jeg mener så er den HER. Den er på side 5 i brosjyren. Ser en kommer bare til første siden og må bla når jeg linker.

Andre som vet hvor jeg kan finne noe liknende med hjerter, eller noe annet fint til å ha med telys hengende på muren? (Eller den skal henge i wire fra taket, men henge foran muren.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat