Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 10:34   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en ubrukelig utstyrstest i Foreldre & Barn? (Test av vinterstøvler)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er enig med Hattifnatten, og er veldig skeptisk til slike tester. Faktisk så skeptisk at jeg sjelden bryr meg med å lese dem, og langt mindre bruke dem som rettesnor for hva jeg skal kjøpe. Når det gjelder vintertøy og annet utstyr så bruker jeg heller nettverket mitt og andres og egen erfaring med hva som er bra.


Men etter min erfaring er jo det ofte like "ustabilt" som diverse tester?

Ser jo bare på tråden min om dyrt/dårlig - der er jo noen superfornøyd med noe som andre synes var helt håpløst...

Så det eneste er jo at man må prøve å feile selv.. men det blir jo dyrt det og.. så jeg velger å ta litt hensyn til tester, men er ikke sånn at jeg KUN handler det som kommer best ut. Bruker litt sunn fornuft, og ser hva lommeboka kan tillate

Samt litt erfaring fra barnehagelivet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat