Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-17, 10:47   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.718
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil noen synse litt om garderobeløsning?

Vi har grei størrelse på soverommet vårt, men planløsningen gjør at det er litt vanskelig å innrede det på en god måte. I dag står senga og et garderobeskap i den ene enden av av rommet (forsøkt illustrert i vedlegget), men siden rommet er litt smalt blir det trangt rundt senga og dårlig plass til nattbord. Jeg har prøvd å se på litt alternative løsninger. En mulighet hadde vært å flytte senga 90 grader slik at hodeenden havner på langveggen, men der er det et stort vindu som jeg helst ikke vil ligge rett under, i tillegg til at det blir trangt mellom fotenden og skapet.

Det beste for rommet hadde nok vært å flytte døra litt til venstre, da kunne vi hatt garderobe langs hele kortveggen rett innenfor døra, men det fungerer ikke så godt for rommet utenfor.

Nå vurderer jeg muligheten for å sette opp en lettvegg i rommet og lage et lite walk-in closet (se det andre vedlegget). På veggen til venstre kan ha innredning i vanlig dybde, men til høyre må vi nok nøye oss med 30 cm pga døra og bredden på rommet, da blir det ca. 90 å bevege seg på. Er det lite? Det blir også ca. 75 cm fra fotenden på senga til lettveggen.

Er walk-in i det hele tatt en god løsning, eller blir det bare trangt og uhensiktsmessig?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Naa.jpg (22,2 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg Forslag.jpg (22,6 KB, 38 visninger)
Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat