Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-18, 20:05   #29
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off]Den boka som har gjort størst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det var flere av den type bøker på den tiden, Å være ung er for jævlig og Men tankene mine får du aldri. Tror det var en til også, men den husker jeg ikke navnet på akkurat nå. Må sjekke i bokhylla først.

Hard asfalt, kanskje? Den er også i den sjangeren.

Poplene på st. Hanshaugen var den første voksenboken jeg leste som gjorde ordentlig, littererært inntrykk på meg. Som voksen tror jeg fortsatt at Enke for et år er den boken som har berørt meg mest. Men det er i grunnen vanskelig å skille mellom bøker på den måten. Jeg er ekstremt enkel å berøre og lar meg lett underholde, så det er mange bøker som gjør inntrykk på meg. Fra de siste par årene er det Det vokser et tre i Brooklyn som skiller seg spesielt ut.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat